Polityka Prywatności

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W związku z obowiązywaniem od dnia 25 maja 2018 r. na terenie Unii Europejskiej Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2915 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO), Kancelaria Prawnicza Seneka Aleksander Skrzypiński z siedzibą w Gdańsku pragnie przekazać Państwu informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących Państwu w związku z tym uprawnieniach.

Dane Administratora

Administratorem danych osobowych jest Aleksander Skrzypiński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Kancelaria Prawnicza Seneka Aleksander Skrzypiński z siedzibą w Gdańsku (80-425), ul. Mickiewicza 16/7, NIP: 584-175-45-56.

W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, w tym realizacji Państwa uprawnień, należy kontaktować się z Administratorem telefonicznie pod numerem 58 520 43 86 lub mailowo pod adresem office@seneka.net.pl.

Zakres przetwarzanych danych osobowych

Niniejszą klauzulę informacyjną kierujemy do Państwa, jako naszych przyszłych klientów, a także do pracowników lub współpracowników, których dane zostały uzyskane w związku z zawarciem umów oraz nawiązywaniem i utrzymywaniem bezpośredniego kontaktu.

Dane dotyczące naszych klientów indywidualnych, to w szczególności: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego, adres zamieszkania, nr telefonu, adres e-mail, NIP, PESEL.

Dane dotyczące naszych pozostałych klientów, to przede wszystkim: imię i nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności gospodarczej, adres do korespondencji, numery NIP i REGON, adres e-mail, numer telefonu, numer rachunku bankowego.

Cel przetwarzania danych

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  1. niezbędnym do udzielenie odpowiedzi na pytanie kierowane za pomocą formularza kontaktowego bądź kontaktu telefonicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  2. niezbędnym do wykonania umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  3. realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w szczególności w zakresie: przechowywaniu faktur i dokumentów księgowych, dokonywania rozliczeń podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
  4. ewentualnego dochodzenia lub obrony roszczeń, jako realizacji prawnie uzasadnionego interesu Kancelarii, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. 

Okres przechowywania danych

W przypadku Państwa danych przetwarzanych w celu zawarcia lub wykonania umowy, której będziecie Państwo stroną, dane będą przechowywane przez okres 3 lat, jednak w uzasadnionych przypadkach okres ten może zostać wydłużony do 10 lat.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych są:

  • pracownicy oraz współpracownicy Administratora,
  • podmioty współpracujące z Administratorem, w szczególności zapewniającej obsługę IT, kadrowo-księgowe oraz inne podmioty wyraźnie upoważnione przez Administratora,
  • organom administracji państwowej i samorządowej, sądom administracyjnym, sądom powszechnym i komornikom sądowym,
  • innym osobom  poprzez ujawnienie Pana/Pani danych w zakresie niezbędnym do wykazania pełnomocnictwa, dochodzenia roszczeń, zawierania umów lub świadczenia innych usług zgodnie z zawartą umową, w tym Pana/Pani dłużnikom, wierzycielom ich pełnomocnikom lub reprezentantom.

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Przysługujące prawa

Przysługują Państwu prawa do:

  1. dostępu do treści danych osobowych,
  2. sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
  3. przenoszenia danych,
  4. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

W  celu realizacji powyższych uprawnień, należy kontaktować się z Administratorem. Przysługuje Państwu nadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, w przypadku stwierdzenia, że Administrator narusza Państwa prawa w zakresie ochrony danych osobowych.

Informacja o dobrowolności podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednak jest niezbędne dla przygotowania oferty, zawarcia umowy i jej wykonania przez Administratora.

Profilowanie

Administrator nie podejmuje i nie będzie podejmował wobec Państwa decyzji w sposób zautomatyzowany, w szczególności na podstawie profilowania, ani innych wywołujących w stosunku do Państwa podobne skutki.